test banner
Klantenservice
Of het nu gaat om een compliment, suggestie of vraag over uw bestelling, het team van Marelcom staat voor u klaar. Voordat u contact met ons opneemt kunt u wellicht een kijkje nemen bij de veelgestelde vragen (FAQ) onderaan deze pagina. Misschien staat uw vraag er wel tussen? Zo niet, neem gerust contact met ons op.

Contact
Onze klantenservice is iedere werkdag van 9.30 uur tot 17.00 uur bereikbaar via 0182-300019 en [email protected].

Langskomen
Wilt u langskomen om uw bestelling op te halen of om kennis te maken met het team van Marelcom? Neem dan van te voren even contact met ons op.

Overige gegevens

KVK: 65164105
BTW: NL175915714.B02
Bank: NL47 RABO 0308 7305 18

1 Veel gestelde vragen (FAQ)
1.1 Levert Marelcom ook aan consumenten?
Nee, Marelcom is distributeur voor de retail in Nederland en België. Wij leveren uitsluitend aan zakelijke klanten.
1.2 Hoe kan ik betalen voor mijn aankoop?
Na uw bestelling ontvangt u een factuur per e-mail. Na ontvangst van uw betaling zullen wij uw bestelde goederen verzenden.
1.3 Kan ik een BTW-factuur ontvangen?
Bij alle aankopen via de Marelcom webshop wordt automatisch een factuur aangemaakt, inclusief BTW.
1.4 Ik kan een product niet vinden?
Wij proberen het aanbod in onze webshop zo goed mogelijk bij te houden. Het kan echter voorkomen dat een product niet in ons assortiment is opgenomen, maar dat wij deze wel degelijk kunnen leveren. Als u contact opneemt met onze klantenservice helpen wij u graag verder.
1.5 Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor uw aankoop via de webshop van Marelcom. Uw contactgegevens zijn noodzakelijk om met u te kunnen communiceren over uw aankoop en natuurlijk voor het versturen van uw bestelling.